The تولیدی مانتو Diaries

Wiki Article

تولیدی های تازه وارد به این صنعت اوایل به ارایه انواع شال و روسری دخترانه و جدید می‌پردازند.

مجله مهر: همیشه عید بوی لباس‌های نو می‌دهد و یکی‌دو ماه قبل از سال جدید، بیشتر مردم در تکاپو برای خرید لباس نو هستند. مانتوهای رنگارنگ و پیراهن‌هان‌های جورواجور، تنوعی از انتخاب را برای مشتریان به همراه دارند؛ اما شاید جالب باشد سرکی بکشیم به یکی از همین تولیدی‌های پوشاک تا از حال و روز این حرفه سردربیاوریم.

اما امروزه با توجه به وجود تجارت الکترونیک و خرید و فروش غیرحضوری حتی در حجم انبوه می توانید سفارش خود را از هر نقطه از ایران و جهان تهیه کنید.

صادرات شال و روسری به صورت عمده، به کشور عراق به دلیل تقاضای بیشتر، قیمت کمتر و جنس باکیفیت، انجام می‌گردد.

تاسیسات گرمایشی، مبدل حرارتی، تاسیسات حرارتی و برودتی، تولید آبگرمکن

از نظر جنسیت و سن و سال نیز می توان کفش ها را به گروههای مانند مردانه، زنانه و زنانه-مردانه (هر دو جنس)، بچه گانه(دخترانه و پسرانه) تقسیم کرد. از نظر کاربرد نیز کفش های معمولی، ورزشی، صنعتی و مانند آن قابل تشخیص هستند..

امروزه دانشگاه هاي بسياري اين رشته را ارائه ميدهند. اين طراحان کارهاي فراواني را در حوزه طراحي انجام ميدهند و با توجه به مدل ها و طرح ها و پارچه هاي توليد شده اقدام به طراحي لباس و انواع و افسام مانتو و تولیدی روسری و… مي‌کنند.

دیدنی‌ها روستا و ییلاق رستوران و شکم‌گردی بازار و مرکز خرید مسیرهای باحال خوش‌گذرونی و تفریح طبیعت‌گردی موزه‌گردی

خیابان مظاهر، جنب مدرسه آیت اله صدر، روبروی کوچه شیرازی پلاک: ۱۰۴

لطفا برای ورود به سایت یا ثبت نام شماره موبایل خود را وارد کنید

شماره تلفن

فروش عمده شال و روسری و در اخر ياد آور اين نکته ميشويم که برندهاي بسيار معروفي براي انتخاب تولیدی روسری مختلف وجود دارد که اين برند ها از پارچه هاي بسيار مرغوب و قابل اطمينان استفاده ميکنند و طراحان ويژه را دارند که طرح هايي شيک ومناسب با هر مکان را براي اين برند ها طراحي ميکند و از طرفي پارچه به کار برده شده به قدري مطلوب است که با شستشو و پوشيدن زياد خراب نمي‌شود.

قیمت شال و روسری عمده اما خب براي خريد هاي آنلاين اين مزيت ها وجود ندارد از طرفي شما براي خريد حضوري بايد گرمي و سردي هوا و همچنين شلوغي و چانه زدن با فروشنده و… را نيز به جان بخريد. تولیدی روسری اما براي خريد هاي آنلاين اين مزيت ها و اين معايب گفته شده برعکس است و شما به راحتي ميتوانيد طرح و رنگ لباس مورد نظر خود را انتخاب کنيد اما خب بايد اين نکته که سايز و جنس کالا را از روي عکس نميشه به درستي تشخيص داد و طرح هاي را نميتوانيد دقيق بررسي کنيد را نيز مدنظر بگيريد.

بدین صورت در بازار عراق، شال و تولیدی کیف زنانه روسری های ایرانی با انواع مختلف به وفور یافت می‌شود.

Report this wiki page